Subject: EMEL seisukoht
From: Mari Männiko <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 10:42:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan Eesti Meediaettevõtete Liidu seisukoha kohtupidamise
avalikustamise eelnõule.

Lugupidamisega

Mari Männiko
vandeadvokaat / attorney at law
partner

Advokaadibüroo Supremia
Supremia Attorneys at Law

Telliskivi 60/1, Tallinn 10412, Estonia
Tel.:  <tel:+%20372%206%20008%20555> + 372 6 008 555
Mob.: + 372 51 39 233

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.supremia.ee <http://supremia.ee/>

________________

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne. Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud
adressaat, palume Teid viivitamatult meiega ühendust võtta ja e-kiri koos
lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja ilma volituseta avalikustamine,
kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil kasutamine on keelatud.

This email is confidential. If you are not the intended recipient hereof,
please contact us immediately and delete this email! Unauthorized
disclosure, copying, distribution or any other use of its content is
prohibited.